? ??????????????Miserable Happiness? ????? ?? ???Rating: 4.6 (50 Ratings)??296 Grabs Today. 27769 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????6?? ???????????????????????????????????????????Punk Collage? ????? ?? ???Rating: 4.7 (401 Ratings)??275 Grabs Today. 72664 Total Grabs. BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, 13 July 2009

gile besttttttttttttttttttt

kamuuuuu..nak tau tak nape kami letak gile besst tuuu..bukan sbb kami best bile jadi gile....ohhh bukan bukan...hari ni dh sbmit thesis kat kedai utk hardcover..kami ulang lgi sekali ye kamu..HARD COVER...yeyyyyyy..tu maknanya kami dh merdeka dr segala mende tentg thesis ni kamu oiiiii..tk sangka kan..selama ni dok merungut la ape lah..akhirnya siap jgk..Alhamdulilahhhhh...menambahkan lgi kegembiraan seisi keluarga ..kami dpt A- utk thesis tu...ALHAMDULILAH sekali lgi...thank pd dr hazlina n prof ramayah....diorg ni le supervisor kami ..kalo tkde diorg ..jgn harap le nk dpt A....berbaloi la kan usaha selama nii..tpi kann..hidup ni rasa sunyi lakk ble tkde thesis tu...betol le org kata..time ade kt merungut...bile tkde rindu plak..hehe..mcm2 ler heiihhh......ermm bye2 ....
( ni pic time bt thesis dkt mba lounge...rnduuu)

4 comments:

fazrin2211 said...

ooo, boleh jadi burung hantu la skrg ye?

farah wahidah bt abd wahab said...

merdekaaa! hehehe...

princess said...

sebelm ni mmg bukan dh jdi ke..mak p pgl p kelawar.hehe

fazrin2211 said...

faz rasa, elok p suh mak p panggil kluang girl