? ??????????????Miserable Happiness? ????? ?? ???Rating: 4.6 (50 Ratings)??296 Grabs Today. 27769 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????6?? ???????????????????????????????????????????Punk Collage? ????? ?? ???Rating: 4.7 (401 Ratings)??275 Grabs Today. 72664 Total Grabs. BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 6 January 2009

ting tong

hurmmmmmmmmmm......td kan aku terbaca mende ni

People Will Forget What U Said
People Will Forget What U Did
But People Will Never Forget How U Made Them Feel "


aku akui mende ni sgt2 betol... n tu yg aku slalu rasa.... smpi ble pon aku tkkn dpt lupe ape yg aku rasa ms kitorg baik dulu.. dia betol2 org asing dlm hidup aku..aku kenal dia tk lama pon...tp how he make me feel...hurmm susah aku nk lupa..n aku hrp aku tkkn lupa..

Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih..terimalah kenyataan itu dan ingatlah sekurang2nya dia pernah membahagiakan kamu
aku sntiasa doakan dia bahagia dlm setiap perkara yg dia buat...n aku hrp dia slalu dpt ape saje yg dia nak dlm hdp dia coz he deserve it...hurmmmmm cinta dtg dan pergi....tiada ape yg kekal di dunia ni melainkanNYA .....

9 comments:

kizari said...

betol2(cam upin n ipin ckp..)...dia..insan pertama yg ku cinta...dia..insan pertama yg ku jmpe.....hmm..pape pown..never give up k...doakn kebahagiaan zari gak k..peace...hope we can find the person who can make us feel happy everytime..24hours!!!..hiks..

Unknown said...

yelah, semoga p dan zari bahagia selamanya..mudah2han cepat kawen, ahaks.

Anonymous said...

ni gosip apo lak ni memalam buto ni..hehheh..hope kwn ku berdua ni pon bahagia dgn cinta msg2

Unknown said...

gosip pe, maksud faz, p bahagia, zari bahagia,wakakakakka

Anonymous said...

oooo..hehe..maceh222.ingt gosip corner..korg kan suke gosip2 ni..hhehe..maceh faz..p pon doakan yg sama utk faz jgk

Its me said...

pilih saja aku jadi pacarmu

Anonymous said...

uit siapakah dia che mie ni..hehehe.msteri nusantara tol

Natasha said...

Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih..terimalah kenyataan itu dan ingatlah sekurang2nya dia pernah membahagiakan kamu

fuh... tu ayat mkn dlm tu p... adeh... yala... maybe boleh terima kenyataan la kot... ishhhh life's tough.

Faz Fazrin said...

cuba dgr lagu laskar pelangi